26 decembrie 2012

Doua zile pe bratul Chilia – Nade si momeli

Poveşti la gura sobei

Motto: Ce ţie nu ţi-ar plăcea ... crapului nu-i prepara !!!


        În perioada (05-06.10.2012), împreună cu un grup de prieteni, am testat (evident sub presiunea reclamelor de tot felul) pe braţul Chilia, o gamă de păsturi speciale pentru momitor, atractant, aditiv, deep, pelete şi boiliesuri de la ... Select Baits, mai exact lista de mai jos:

1.   Păstură Sweeet CSL - 15 kg

2.   Mussel Protein - 2 flacoane, 












3.   Deep Belachan - 2 flacoane,

    4    Boilies Belachan - 20 mm - 10 kg,


 5.   Boilies Belachan speciale pentru cârlig - 4 cutii,








6.   Pelete Halibut combinate - 5 kg.










        La această listă am mai adăugat:

     7. Boilies Solar Carp Food (banană) - 14 şi 18 mm - 5 kg. (de la BigFish)
       
        Pe patul de nadă s-a pescuit din barcă, în ancoră, la o distanţă de aproximativ 25-30 metri. Am pescuit 3 persoane, cu 7 lansete. În prima zi am nădit (puţin dimineaţa şi mai mult seara înainte de plecare) şi am pescuit de la răsărit până la ora 17.
Rezultat zero !!!
        Seara în disperare de cauză, după ce am nădit locul pentru a doua zi ... am plecat pe o altă structură, unde am pescuit cu trei lansete, exact 50 de minute, pe loc nemomit, montură cu trei sau patru boabe de porumb (Carp Expert), pe firul de păr (ţinute timp de o lună în Aroma Haldorado Tuning).
Rezultat un crăpcean de 3,2 kg în 50 de minute !!! Oare să fie o simplă întâmplare ?
        A doua zi pe locul momit cu 24 de ore înainte, am mai adăugat puţină nadă dimineaţa, aceleaşi ingrediente de mai sus şi am pescuit până la orele 15.
Rezultat un crăpcean de 2,4 kg. în 7 ore şi jumătate, pe Boilies Belachan - 20 mm.
        Practic deşi nu putem concluziona imediat ... din multe motive, acest rezultat a putut fi unul negativ pentru noi deşi investiţia a fost consistentă. Sincer nu ştiu dacă vom mai încerca aceste produse. Vom vedea. De reţinut, nu am pescuit noaptea, nu am exagerat cu cantitatea de nadă, nu am folosit decât ce se vede în listă, am pescuit între două structuri apropiate, peştele era prezent pe sonar,
rezultatul nesatisfăcător.

   
        În schimb şi de această dată, boabele de porumb cu Aroma Haldorado Tuning au dat un rezultat mai bun. Putem oare afirma fără să greşim că pe braţul Chilia se poate pescui avantajos şi cu boabe de porumb? Putem oare renunţa la bile? Vom mai cere părerea şi altor pescari.
Nu uitaţi de ... Aroma Haldorado Tuning !!!
Oare putem concluziona că este eficientă? Vom mai incerca  ...









.... va urma !



2 comentarii:

  1. cum se stie ff bine rezultatele nu pot fi niciodata concludente pe Dunare din nspe milioane de motive(directie vant presiune atm nivel apa...........)asa ca doar TIMPUL le poate rezolva si lamuri pe toate
    daca nu incerci degeaba mai pescuiesti doar TIMP sa ai!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevărat ce afirmi Bogdan şi e valabil mai peste tot ... dar pe Dunăre în mod expres. Cât despre timp liber pentru pescuit, sper să nu mai fie o problemă! Dacă suntem sănătoși reușim ...

      Ștergere

Flag Counter - Start: 01.10.2013

Flag Counter