17 decembrie 2012

Pescuitul crapului ... in Delta Dunarii - Introducere



Motto:   Orice rabat la calitate, este egal cu un eşec garantat !!!

 

 

 


Scurtă introducere ...



        Iniţiez acest, subiect, fiind convins că mai sunt printre noi încă, mulţi iubitori ai deltei ... Evident, aceste rânduri nu se doresc a fi o pagină etalon, nici nu voi avea vreodată această pretenţie. Încerc doar pe această cale să răspund unor întrebări ale dvs. vizavi de metodele şi tehnicile de pescuit în Delta Dunării şi pe braţele sale, aşa cum eu le-am deprins din practică de-a lungul timpului ... în speranţa că vă voi putea sprijini prin informaţii reale şi prin răspunsuri punctuale.
        Locuiesc în Sulina din anul 1986 şi tot de atunci pescuiesc sportiv în această zonă. De la bun început, vă asigur de faptul că, prin acest articol nu se intenţionează a se aduce eventuale prejudicii zonei, ba dimpotrivă sunt convins că oricare dintre dvs, aţi aprecia orice măsură de bun simţ, prin care am proteja acest minunat loc, Delta Dunării ... în acelaşi timp pot afirma, că nu-mi face plăcere a discuta în contradictoriu cu cei ce poate ar dori să ţinem ascunse de ochii lumii, eventuale detalii legate de pescuitul sportiv din zonă. Mai degrabă ar fi interesant să le dezvoltăm împreună !!!
        Cu atât mai puţin, nu doresc a discuta în contradictoriu cu cineva ... pe fondul păstrării biotopului natural al deltei pentru generaţiile viitoare, acest aspect fiind evident, inclus. Cine mă cunoaşte, îmi cunoaşte şi idealurile...sper ca pe viitor sa nu fiu obligat sa mă justific ...
        Aceste rânduri după cum am afirmat anterior, sunt destinate în mod special celor ce doresc informaţii din zona Sulina şi împrejurimile ei, evident legate de eventualele aventuri la pescuit şi nu în ultimul rând, ele vor face trimitere la echipamentul pe care îl am, la tehnicile de care mă folosesc şi vor fi însoţite de imagini, videoclipuri sau orice alte mijloace de informare. În principal mă voi adresa celor ce fac primii paşi în deltă ...
        Pe internet sunt tot felul de informaţii din zonă, legate de aceste subiecte, unele dintre ele chiar dacă sunt de multe ori grăitoare şi mă refer aici la imagini sau videoclipuri, în mod sigur pentru mulţi dintre dvs., nu sunt suficiente ... astfel că eventualele lămuriri suplimentare, pentru cei chiar interesaţi în mod direct, consider că vor fi apreciate. De la bun început doresc a face o lămurire importantă pentru noi toţi:
                     Echipamentele, tehnicile şi în general toată logistica unei partide de pescuit în deltă, din punctul meu de vedere, se vor adresa celor cu un buget relativ restrâns sau mediu ... cei ce pescuiesc în mod competiţional, pe lacuri amenajate folosind cu precădere echipamente performante, nade şi momeli costisitoare, cred că nu vor găsi nimic interesant pe acest blog.
        Suplimentar, imaginile, fie ele de pe lacurile din apropiere: Roşu, Roşuleţ, Bijan, Lumina, Potcoava, Puiu sau Tătaru, fie de pe canalul Musura, braţul Sulina sau Chilia ... de pe Dunărea Veche etc., locaţii unde eu pescuiesc aproape în fiecare concediu şi nu numai, de foarte mulţi ani, se vor completa în mod constructiv şi constant funcţie de împrejurări ...
         Sper ca în viitor să ne putem bucura toţi deopotrivă, de aceste minunate locuri, altfel spus, să nu mai existe tot felul de îngrădiri, care sub masca apărării acestui biotop, ascund în realitate interese, unele mai “economice” decât altele! Aştept cu încredere ziua când cineva, "va pune piciorul în prag" ... şi va hotărî că Delta Dunării, nu poate şi nu trebuie sa devină moşia nimănui şi ca oricare alt loc din Europa, să se afle sub incidenţa liberei circulaţii, evident cu respectarea unor minime reglementări de bun simţ.
         Pentru pescarii sportivi, delta ar putea fi un areal,  unde aventura în necunoscut şi eventual captura vieţii, să devină un scop în sine. Toate acestea evident se pot petrece cu respectarea legii, a zonelor de protecţie, a perioadelor de prohibiţie, a dimensiunilor minime ale peştilor, a cantităţii capturate pe zi etc.

    va urma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter - Start: 01.10.2013

Flag Counter