2 august 2013

Monturi de crap







          Am mai încercat şi cu alte prilejuri a prezenta, câteva din monturile mele, ce le folosesc în mod constant la pescuitul crapului la noi în delta ... de câţiva ani confecţionez asemenea forfacuri, mai exact leg un anumit tip de cârlige: (modelele Kurv Shank), asemanător pescarilor de - fly fishing - încercând a imita în general, râma - sporind astfel atractivitatea monturii ! 


 

         În acest sens pentru început voi posta câteva imagini, ulterior urmând a reveni pe acest subiect şi cu explicații vizavi de manufacturarea lor ...

        În altă ordine de idei, ca orice pescar, mă informez la rându-mi și în mod evident încerc a pune în practică tot ce consider că-mi poate folosi la pescuit în zona mea, vizavi de condițiile existente aici. Altfel spus, simplificând pe cât posibil orice montură ce mi se pare a fi prea elaborată și în același timp costisitoare, o adaptez intereselor mele, o testez o perioadă relativ lungă, și dacă am rezultate pozitive v-o împărtășesc și dvs. 

        În imaginea de mai jos, acest forfac cam costisitor, (cu 3 sau 4 boabe), a dat rezultate bune în perioada august-septembrie 2013 pe brațul Chilia. Îl voi folosi în continuare.

 
 ... sau se poate folosi în mod evident și ceva mai simplu ... cu renunțare la line aligner, la anti tangle, micșorând astfel costurile.









JAG Products France
Sharpening Kit

    ... va urma !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter - Start: 01.10.2013

Flag Counter